Vähämielisyys |
P, E, A | |
Keskipitkä (100 j + 10 j/taso) | |
Yksi olento | |
Silmänräpäyksellinen | |
Tahto mitätöi; ks. teksti | |
Pätee |
Jos kohdeolento epäonnistuu Tahto-laistoheitossa, sen Älykkyys- ja Karisma-arvot putoavat 1:een. Loitsun vaikutuksen alainen olento ei voi käyttää Älykkyys- tai Karisma-pohjaisia taitoja, langettaa loitsuja, ymmärtää puhetta tai kirjoitusta eikä viestiä ymmärrettävästi. Se kuitenkin tietää, keitä sen ystävät ovat, ja se voi seurata ja jopa suojella niitä. Loitsittu pysyy tässä tilassa, kunnes vähämielisyyden vaikutuksen kumoamiseksi käytetään joko ihme, rajattu toivomus, terveytys tai toivomus. Olento, joka osaa langettaa loitsuja, kuten esimerkiksi taikuri tai velho, saa laistoheittoonsa sakkoa 4.
Ainesosatekijä
Kourallinen
The text on this page is Open Game Content, and is licensed for public use under the terms of the Open Game License v1.0a.