Riitasointu |
Kiehdonta (pakotus) [mieleen kohdistuva, ääni]
| |
P, E | |
Keskipitkä (100 j + 10 j/taso) | |
Olennot säteeltään 20 j:n leviämällä | |
1 kierros/taso | |
Tahto mitätöi | |
Pätee |
Tämä loitsu voi usuttaa alueellaan olijat hyökkäämään vihollistensa sijasta toisiaan vastaan. Kullakin vaikutuksen alaisella olennolla on joka kierroksella 50 %:n mahdollisuus hyökätä lähintä kohdetta vastaan. (Arvo kunkin olennon käytös erikseen joka kierroksella olennon vuoron alkaessa.) Olento, joka ei hyökkää lähintä naapuriaan vastaan, voi toimia kyseisen kierroksen ajan normaalisti.
Sellaiset olennot, jotka riitasointu pakottaa hyökkäämään liittolaisiaan vastaan, käyttävät kaikkia käytössään olevia keinoja ja valitsevat kuolettavimmat loitsut ja itselleen edullisimmat taistelutaktiikat. Tällaiset olennot eivät kuitenkaan vahingoita tajuttomiksi vaipuneita kohteitaan.
The text on this page is Open Game Content, and is licensed for public use under the terms of the Open Game License v1.0a.