Loitsunkääntö

Estäntä

Taso

Onnekkuus 7, Taikuus 7, Tkr/Vel 7

Osatekijät

P, E, A/JK

Langetusaika   

perustoiminto                                                            

Kantama

Oma olemus

Kohde

Langettaja                                                                     

Kestoaika

Kunnes kulutetaan loppuun tai 10 min/taso   

Sinuun kohdistetut loitsut ja loitsunomaiset vaikutukset kääntyvät takaisin langettajaansa vastaan. Tämä estäntävaikutus käännyttää vain sellaiset loitsut, joissa sinut on määritelty kohteeksi. Loitsunkääntö ei siten vaikuta ilmiö- eikä alueloitsuihin. Sillä ei myöskään voida pysäyttää loitsuja, joiden kantama on kosketus.

Loitsu voi käännyttää 7–10 (1n4+6) loitsutasoa. Tarkka kiintiö arvotaan sinulta salassa.

Kun sinuun kohdistetaan loitsu, jonka taso on korkeampi kuin loitsunkääntösi kiintiöstä jäljellä oleva määrä, kyseinen loitsu kääntyy vain osittain. Vähennä loitsun tasosta loput loitsunkääntösi kiintiöstä ja jaa tulos loitsun tasolla, niin saat selville, mikä prosenttiosuus loitsun vaikutuksesta pääsee läpi. Vaurioita tuottavissa loitsuissa sinä ja langettaja kärsitte vaurioita sen mukaan, kuinka suuri osuus vaurioista kääntyy takaisin ja kuinka suuri osuus pääsee läpi. Vaurioita tuottamattomissa loitsuissa teillä on jakolaskun prosenttiosuuksien mukaiset mahdollisuudet olla se, johon vaikutus kohdistuu.

Jos sekä sinä että loitsun langettava hyökkääjä olette loitsunkääntö-vaikutusten suojaamia, välillenne muodostuu värähtelevä kenttä.

Arvo tällöin lopputulos nopalla:

n%

Vaikutus

01–70

Loitsu haihtuu vaikutuksitta.

71–80

Loitsu vaikuttaa teihin molempiin täydellä voimallaan.

81–97

Molemmat loitsunkääntö-vaikutukset lakkaavat toimimasta 1n4 minuutiksi.

98–100   

Sfääriin ilmestyy repeämä, josta te molemmat kulkeudutte toiseen sfääriin.

Oppiloitsun ainesosatekijä

Pieni hopeapeili.


The text on this page is Open Game Content, and is licensed for public use under the terms of the Open Game License v1.0a.