Kaukosiirtokehä |
P, A | |
10 minuuttia | |
0 j | |
Säteeltään 5 j:n ympyrä, joka kaukosiirtää aktivoijansa | |
Ei ole | |
Pätee |
Luot lattialle tai muulle vaakasuoralle pinnalle kehän, joka siirtää kaikki siinä seisovat olennot ennalta määrättyyn paikkaan väkevän kaukosiirron tavoin. Kun olet asettanut kaukosiirtokehän määränpään, et voi enää muuttaa sitä jälkikäteen. Loitsu epäonnistuu, jos yrität asettaa kehän siirtämään olentoja kiinteän esineen sisään, toiseen sfääriin tai paikkaan, joka ei ole sinulle tuttu tai josta et ole saanut selvää kuvausta.
Kehä sulautuu alustaansa niin, että sitä on lähes mahdoton huomata. Jos haluat estää olentoja aktivoimasta kehää epähuomiossa, sinun on merkittävä se jollakin tavoin.
Kaukosiirtokehä voidaan muuttaa pysyväksi pysyvyys-loitsulla. Jos pysyvä kaukosiirtokehä tehdään toimintakyvyttömäksi, se pysyy sellaisena 10 minuuttia, minkä jälkeen se voidaan taas aktivoida normaalisti.
Huomautus: Kaukosiirtokehää ja muita vastaavia taika-ansoja on vaikea havaita ja purkaa. Rosvo voi ainoana hahmoluokkana käyttää Etsintä-taitoa kehän löytämiseen ja Laitteen purkaminen
Ainesosatekijä
Jauhettua meripihkaa koko kehän peitoksi (arvo 1 000 kr).
The text on this page is Open Game Content, and is licensed for public use under the terms of the Open Game License v1.0a.