Kaukosiirtokehä

Loihdinta (kaukosiirto)

Taso

Tkr/Vel 9

Osatekijät

P, A

Langetusaika   

10 minuuttia

Kantama

0 j

Ilmiö

Säteeltään 5 j:n ympyrä, joka kaukosiirtää aktivoijansa   

Kestoaika

10 min/taso (P)

Laistoheitto

Ei ole

Loitsunsieto

Pätee                                                                        

Luot lattialle tai muulle vaakasuoralle pinnalle kehän, joka siirtää kaikki siinä seisovat olennot ennalta määrättyyn paikkaan väkevän kaukosiirron tavoin. Kun olet asettanut kaukosiirtokehän määränpään, et voi enää muuttaa sitä jälkikäteen. Loitsu epäonnistuu, jos yrität asettaa kehän siirtämään olentoja kiinteän esineen sisään, toiseen sfääriin tai paikkaan, joka ei ole sinulle tuttu tai josta et ole saanut selvää kuvausta.

Kehä sulautuu alustaansa niin, että sitä on lähes mahdoton huomata. Jos haluat estää olentoja aktivoimasta kehää epähuomiossa, sinun on merkittävä se jollakin tavoin.

Kaukosiirtokehä voidaan muuttaa pysyväksi pysyvyys-loitsulla. Jos pysyvä kaukosiirtokehä tehdään toimintakyvyttömäksi, se pysyy sellaisena 10 minuuttia, minkä jälkeen se voidaan taas aktivoida normaalisti.

Huomautus: Kaukosiirtokehää ja muita vastaavia taika-ansoja on vaikea havaita ja purkaa. Rosvo voi ainoana hahmoluokkana käyttää Etsintä-taitoa kehän löytämiseen ja Laitteen purkaminen -taitoa sen toimintakyvyttömäksi tekemiseen. Kummankin taitotestin vaikeusaste on 25 + loitsutaso, joten kaukosiirtokehän tapauksessa se on aina 34.

Ainesosatekijä

Jauhettua meripihkaa koko kehän peitoksi (arvo 1 000 kr).


The text on this page is Open Game Content, and is licensed for public use under the terms of the Open Game License v1.0a.