Varjo


Varjo

Väkevä varjo

Koko/tyyppi

Keskikokoinen epäkuollut (ruumiiton)

Keskikokoinen epäkuollut (ruumiiton)

Kestonoppia

3n12 (19 kp)

9n12 (58 kp)

Aloite

+2

+2

Nopeus

Lento 40 j (8 ruutua) (hyvä)

Lento 40 j (8 ruutua) (hyvä)

Panssariluokka

13 (+2 Ket, +1 sivuunohjaus), kosketus 13, valmistautumaton 11

14 (+2 Ket, +2 sivuunohjaus), kosketus 14, valmistautumaton 12

Perushyökkäys/paini   

+1/–

+4/–

Hyökkäys

Ruumiiton kosketus +3 lähitaistelukosketus
(1n6 Vma)

Ruumiiton kosketus +6 lähitaistelukosketus
(1n8 Vma)

Täyshyökkäys

Ruumiiton kosketus +3 lähitaistelukosketus
(1n6 Vma)

Ruumiiton kosketus +6 lähitaistelukosketus
(1n8 Vma)

Tila/ulottuma

5 j/5 j

5 j/5 j

Erikoishyökkäykset

Sikiäminen, Voimakkuus-vauriot

Sikiäminen, Voimakkuus-vauriot

Erikoisominaisuudet

Pimeänäkö 60 j, ruumiittoman tyyppipiirteet,   
käännytyksensieto +2, epäkuolleen tyyppipiirteet   

Pimeänäkö 60 j, ruumiittoman tyyppipiirteet,   
käännytyksensieto +2, epäkuolleen tyyppipiirteet   

Laistot

Sitk +1, Ref +3, Tahto +4

Sitk +3, Ref +5, Tahto +7

Kyvyt

Vma Ø, Ket 14, Ruk Ø, Äly 6, Vii 12, Kar 13

Vma Ø, Ket 15, Ruk Ø, Äly 6, Vii 12, Kar 14

Taidot

Etsintä +4, Havainnointi +7, Kuuntelu +7, Piiloutuminen +8*

Etsintä +6, Havainnointi +9, Kuuntelu +9, Piiloutuminen +14*

Valtit

Valppaus, Väistely

Ketterä hyökkäys, Liikkuvuus, Valppaus, Väistely

Esiintymisympäristö

Mikä tahansa

Mikä tahansa

Järjestäytyminen

Erakko, joukko (2–5) tai lauma (6–11)

Erakko

Haasteluokitus

3

8

Aarteet

Ei ole

Ei ole

Hengenlaatu

Aina kaoottis-paha

Aina kaoottis-paha

Kehittyminen

4–9 KN (Keskikokoinen)

Tasolisä

Varjoa on vaikea havaita pimeillä tai hämärillä alueilla, mutta kirkkaasti valaistuilla alueilla se erottuu selvästi.

Varjo on 5–6 jalkaa pitkä mutta täysin painoton. Varjot eivät osaa puhua ymmärrettävästi.


Taistelu

Varjot vaanivat pimeässä odottamassa elollisen riistan tuloa.

Voimakkuus-vauriot (Yl)

Varjon kosketus tuottaa elolliselle viholliselle 1n6 pistettä Voimakkuus-vaurioita. Olento, jonka Voimakkuuden varjo on huventanut 0:aan, saa surmansa. Tämä on negatiivinen energiavaikutus.

Sikiäminen (Yl)

Kaikki ihmisoliot, joiden Voimakkuuden varjo on huventanut 0:aan, muuttuvat 1n4 kierroksessa itsekin varjoiksi ja ovat surmaajansa ohjailtavissa.

Taidot

Varjo saa rotuhyvitystä +2 Havainnointi- ja Kuuntelu-testeihinsä ja rotuhyvitystä +4 Etsintä-testeihinsä. *Varjo saa rotuhyvitystä +4 Piiloutuminen-testeihinsä varjoisilla alueilla. Kirkkaasti valaistuilla alueilla se saa Piiloutuminen-testeihinsä sakkoa –4.


Väkevä varjo

Väkevä varjo ei ole tavallista varjoa älykkäämpi, mutta pelätympi kyllä, sillä se tuottaa enemmän vaurioita ja osaa piiloutua Ketterä hyökkäys -valttinsa ansiosta taitavasti aina iskettyään.

Taistelu

Voimakkuus-vauriot (Yl) 

Väkevän varjon kosketus tuottaa elolliselle viholliselle 1n8 pistettä Voimakkuus-vaurioita.


The text on this page is Open Game Content, and is licensed for public use under the terms of the Open Game License v1.0a.