Marras

Koko/tyyppi

Keskikokoinen epäkuollut

Kestonoppia

4n12 (26 kp)

Aloite

+1

Nopeus

30 j (6 ruutua)

Panssariluokka

15 (+1 Ket, +4 kehopanssari), kosketus 11, valmistautumaton 14

Perushyökkäys/paini   

+2/+3

Hyökkäys

Isku +3 lähitaistelu (1n4+1 plus energianriisto)

Täyshyökkäys

Isku +3 lähitaistelu (1n4+1 plus energianriisto)

Tila/ulottuma

5 j/5 j

Erikoishyökkäykset

Sikiäminen, energianriisto

Erikoisominaisuudet

Pimeänäkö 60 j, epäkuolleen tyyppipiirteet

Laistot

Sitk +1, Ref +2, Tahto +5

Kyvyt

Vma 12, Ket 12, Ruk Ø, Äly 11, Vii 13, Kar 15

Taidot

Havainnointi +10Kuuntelu +10Piiloutuminen +8Äänetön liike +16   

Valtit

Sokkotaistelu, Valppaus

Elinympäristö:

Mikä tahansa

Esiintyminen:

Erakko, pari, joukko (3–5) tai lauma (6–11)

Haasteluokitus

3

Aarteet

Ei ole

Hengenlaatu

Aina lainkuuliais-paha

Kehittyminen

5–8 KN (Keskikokoinen)

Tasolisä

Marras on ulkomuodoltaan kuin outo ja vääristynyt versio olennosta, joka se oli eläessään. Se on jotakuinkin ihmisen pituinen ja painoinen.

Martaat puhuvat yhteiskieltä.


Taistelu

Marras moukaroi vihollisia nyrkeillään.

Sikiäminen (Yl)

Kaikki martaan surmaamat ihmisoliot muuttuvat martaiksi 1n4 kierroksessa. Marras voi käskeä tällä tavoin luomiaan sikiöitä kuin orjia, kunnes se tuhotaan. Sikiöillä ei ole mitään niistä kyvyistä, jotka niillä oli eläessään.

Energianriisto (Yl)

Elollinen olento, johon marras osuu iskuhyökkäyksellään, saa yhden negatiivisen tason. Negatiivisen tason poistamiseen vaadittavan Sitkeys-laiston vaikeusaste on 14. Laiston vaikeusaste on Karisma-pohjainen. Marras saa jokaisesta tuottamastaan negatiivisesta tasosta 5 tilapäistä kestopistettä.

Taidot

Marras saa rotuhyvitystä +8 Äänetön liike -testeihinsä.


The text on this page is Open Game Content, and is licensed for public use under the terms of the Open Game License v1.0a.