Marras |
4n12 (26 kp) | |
30 j (6 ruutua) | |
15 (+1 Ket, +4 kehopanssari), kosketus 11, valmistautumaton 14 | |
Isku +3 lähitaistelu (1n4+1 plus energianriisto) | |
Isku +3 lähitaistelu (1n4+1 plus energianriisto) | |
5 j/5 j | |
Havainnointi +10, Kuuntelu +10, Piiloutuminen +8, Äänetön liike +16 | |
Elinympäristö: | Mikä tahansa |
Erakko, pari, joukko (35) tai lauma (611) | |
3 | |
Ei ole | |
Aina lainkuuliais-paha | |
58 KN (Keskikokoinen) | |
|
Marras on ulkomuodoltaan kuin outo ja vääristynyt versio olennosta, joka se oli eläessään. Se on jotakuinkin ihmisen pituinen ja painoinen.
Martaat puhuvat yhteiskieltä.
Taistelu
Marras moukaroi vihollisia nyrkeillään.
Sikiäminen (Yl)
Kaikki martaan surmaamat ihmisoliot muuttuvat martaiksi 1n4 kierroksessa. Marras voi käskeä tällä tavoin luomiaan sikiöitä kuin orjia, kunnes se tuhotaan. Sikiöillä ei ole mitään niistä kyvyistä, jotka niillä oli eläessään.
Energianriisto (Yl)
Elollinen olento, johon marras osuu iskuhyökkäyksellään, saa yhden negatiivisen tason. Negatiivisen tason poistamiseen vaadittavan Sitkeys-laiston vaikeusaste on 14. Laiston vaikeusaste on Karisma-pohjainen. Marras saa jokaisesta tuottamastaan negatiivisesta tasosta 5 tilapäistä kestopistettä.
Taidot
Marras saa rotuhyvitystä +8 Äänetön liike
The text on this page is Open Game Content, and is licensed for public use under the terms of the Open Game License v1.0a.