Krenšar |
2n10 (11 kp) | |
40 j (8 ruutua) | |
15 (+2 Ket, +3 kehopanssari), kosketus 12, valmistautumaton 13 | |
Puraisu +2 lähitaistelu (1n6) ja 2 kynnet +0 lähitaistelu (1n4) | |
5 j/5 j | |
Pimeänäkö 60 j, hämäränäkö, vainu | |
Kuuntelu +3, Loikkaus +9, Piiloutuminen +4, Äänetön liike +6 | |
Lauhkeat metsät | |
Erakko, pari tai lauma (610) | |
1 | |
Ei ole | |
Yleensä neutraali | |
34 KN (Keskikokoinen); 58 KN (Iso) | |
+2 (aisapari) |
Krenšar on outo kissamainen lihansyöjä, jonka päänahka on erittäin venyvä. Se on tavallisimmin 45 jalan pituinen, ja sillä on pitkä kapea pää. Se painaa noin 175 naulaa.
Taistelu
Krenšarlauma lähettää yhden jäsenensä edeltä ajamaan saaliin lauman kynsiin. Se tulee esiin piilosta, käyttää kauhistus-kykyään, lähtee pakenevan kohteen perään ja käy lopulta sen kimppuun muun lauman mukana.
Kauhistus (Po tai Yl)
Krenšar voi vetää perustoimintona päänahkansa niskaan, jolloin alta paljastuu lihasten peittämä kallo. Tämäkin riittää yleensä pelottamaan viholliset pois (katsotaan Hämäys-testiksi, johon lasketaan hyvitystä +3).
Kun krenšar yhdistää tämän kykynsä kovaan kiljaisuun, kokonaisvaikutelma on niin pelottava, että se vastaa 3. tason langettajan kauhistus-loitsua (Tahto VA 13 rajoittaa). Olento, joka onnistuu laistossa, on immuuni kyseisen krenšarin kauhistus-kyvylle seuraavat 24 tuntia. Kiljaisu ei vaikuta muihin krenšareihin. Tämä on yliluonnollinen ja mieleen kohdistuva ääni- ja pelkovaikutus. Laiston vaikeusaste on Karisma-pohjainen.
Taidot
Krenšar saa rotuhyvitystä +4 Loikkaus- ja Äänetön liike
The text on this page is Open Game Content, and is licensed for public use under the terms of the Open Game License v1.0a.