Koko/tyyppi | Hyvin pieni eläin |
Kestonoppia | ¼ n8 (1 kp) |
Aloite | +2 |
Nopeus | 15 j (3 ruutua), kiipeäminen 15 j, uinti 15 j |
Panssariluokka | 14 (+2 koko, +2 Ket), kosketus 14, valmistautumaton 12 |
Perushyökkäys/paini | +0/12 |
Hyökkäys | Puraisu +4 lähitaistelu (1n34) |
Täyshyökkäys | Puraisu +4 lähitaistelu (1n34) |
Tila/ulottuma | 2½ j/0 j |
Erikoishyökkäykset | |
Erikoisominaisuudet | Hämäränäkö, vainu |
Laistot | Sitk +2, Ref +4, Tahto +1 |
Kyvyt | Vma 2, Ket 15, Ruk 10, Äly 2, Vii 12, Kar 2 |
Taidot | Kiipeily +12, Piiloutuminen +16, Tasapainoilu +10, Uinti +10, Äänetön liike +10 |
Valtit | AsetaituruusL, Salavihkaisuus |
Esiintymisympäristö | Mikä tahansa |
Järjestäytyminen | Lauma (10100) |
Haasteluokitus | 1/8 |
Kehittyminen | |
Tasolisä | |
Nämä kaikkiruokaiset jyrsijät menestyvät miltei kaikissa oloissa.
Taistelu
Rotat pakenevat yleensä rauhanhäiritsijöitä. Ne purevat vain viime hädässä.
Taidot
Rotta saa rotuhyvitystä +4 Piiloutuminen- ja Äänetön liike -testeihinsä ja rotuhyvitystä +8 Kiipeily-, Tasapainoilu- ja Uinti-testeihinsä. Rotta voi aina valita Kiipeily-testeissään 10:n, vaikka sitä uhattaisiin tai häirittäisiin. Se käyttää Kiipeily- ja Uinti-testeissään Voimakkuus-muuntimensa sijasta Ketteryys-muunnintaan. Rotta saa rotuhyvitystä +8 kaikkiin Uinti-testeihin, joilla se yrittää suorittaa jonkin erikoistoiminnon tai selviytyä vaaroista. Se voi aina valita Uinti-testissä 10:n, silloinkin, kun sitä häiritään tai uhataan. Se voi käyttää uidessaan myös juoksemistoimintoa, kunhan se ui suorassa linjassa.
The text on this page is Open Game Content, and is licensed for public use under the terms of the Open Game License v1.0a.