Marakatti |
| Marakatti | |
1n8 (4 kp) | 1n8 (4 kp) | |
30 j (6 ruutua), kiipeäminen 30 j | 30 j (6 ruutua), kiipeäminen 30 j | |
14 (+2 koko, +2 Ket), kosketus 14, valmistautumaton 12 | 14 (+2 koko, +2 Ket), kosketus 14, valmistautumaton 12 | |
2½ j/0 j | 2½ j/0 j | |
| ||
Hämäränäkö, pimeänäkö 60 j, haponkestävyys 5, kylmyydenkestävyys 5 ja sähkönkestävyys 5, loitsunsieto 6 | ||
Havainnointi +3, Kahlekuninkuus +4, Kiipeily +10, Kuuntelu +3, Piiloutuminen +10, Tasapainoilu +12 | Havainnointi +3, Kahlekuninkuus +4, Kiipeily +10, Kuuntelu +3, Piiloutuminen +10, Tasapainoilu +12 | |
Lämpimät metsät | Mikä tahansa hengenlaadultaan hyvä sfääri | |
Lauma (1040) | Lauma (1040) | |
1/6 | 1/6 | |
Aina neutraali | Aina kaoottis-hyvä | |
23 KN (Pieni) | 23 KN (Pieni) | |
| |
Tietolaatikossa annetut pelitekniset tiedot voivat kuvata mitä tahansa puissa elävää ja enintään kotikissan kokoista apinaa, kuten makakia tai kapusiiniapinaa.
Taistelu
Marakatit pakenevat rauhanhäiritsijöitä yleensä puiden suojaan, mutta nurkkaan ahdistettuina ne voivat panna hurjasti vastaan.
Taidot
Marakatit saavat rotuhyvitystä +8 Kiipeily- ja Tasapainoilu-testeihinsä. Ne voivat aina valita Kiipeily-testeissään 10:n, vaikka niitä uhattaisiin tai häirittäisiin. Ne käyttävät Kiipeily- ja Loikkaus-testeissään Voimakkuus-muuntimensa sijasta Ketteryys-muunnintaan.
Maanylinen marakatti
Tämä maanylinen olento on useimmiten loihdittu esiin hirviön esiinloihdinta I
Taistelu
Isku vasten pahuutta (Yl)
Maanylinen marakatti voi yrittää kerran päivässä normaalia lähitaisteluhyökkäystä, joka tuottaa 1 pisteen verran ylimääräisiä vaurioita pahalle olennolle. Jos hyökkäys epäonnistuu, kyky on silti käytetty kyseiseltä päivältä. Jos hyökkäys osuu vahingossa olentoon, joka ei ole paha, se ei tuota ylimääräisiä vaurioita mutta kyky on silti käytetty kyseiseltä päivältä.
The text on this page is Open Game Content, and is licensed for public use under the terms of the Open Game License v1.0a.